Dream the future

Igår hade vi inflyttningsfest och snacka om det var trevligt. Idag mår man som man förtjänar...
 
Idag finns det ingenting på agendan. Bara städ I guess. Imorgon ska jag till Stockholm på kalas för mina mostrar och min kusin som alla fyller år på samma dag vilket är lite komiskt. Mina mostrar är tvillingar så det är väl inte så konstigt att dom fyller år på samma dag... Men att föda barn på sin födelsedag! Snacka om en härlig födelsedagspresent! 
 
Jag börjar nästan att längta hem till Östersund lite. Vill upp i fjällen och andas frisk luft och vandra. Pussa på hunden och kramas med mamma och pappa. Jag vill också åka på weekend till typ Berlin eller London. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback