En fin rosa frukost

Idag gjorde jag smoothies till frukost. Det blev två fina rosa mumsiga saker, en till mig och en till Johan. 
 
Detta rosa påminner mig om jag jag borde köpa rosa bandet! Även om jag inte alls gillar årets design så är det klart att man ska stödja canserfonden.
 
 
 
                                 2010                                                         2011                                                2012
 
                                         
                                                                                 2013
 
Min favorit är nog 2010 års design där det är bröst illustrerade. De från 2011 är och fina då det finns flera olika.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback