Fint och såntdär!

Dåligt med uppdatering och måleri nu på ett tag. När jag nu fått en plats som cafevärdinna på norrlands iaf så har det tagit upp tid och ork. Härjajämt är också en bov likaså skolan. 
 
Igår hade vi sittning med en annan tjejförening på Norrlands som heter Vajan. Det var trevligt, dock blev det en tidig kväll vilket jag idag är tacksam för. Idag har jag försökt plugga lite, diskat, promenerat och duschat. 
 
Just nu sitter jag och kikar runt på utklädningstips då vi har personalfest för alla som jobbar på Norrlands på måndag. Det kommer säkert bli jätte kul men nu är jag lite stressad över vad jag ska ha på mig. Jag brukar välja eller utföra mina kostymer då dåligt så jag vill klä ut mig till något bra nu. 
SItter också och kikar på porslin. Det finns så mycket fint! Älskar Rörstrands Mon Amie serie.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback