Friday i'm in love

Freeedag, vilken härlig dag. Bästa dagen i veckan! Idag har jag - som vanligt- varit ledig. Dagen har jag hittils förgyllt med en tripp till ica för att handla och hämta ut ett paket från Icabanken, varit på skivstångspass på friskis, gjort mat och kollat igenom senaste avsnitten av serierna jag följer. Tänkte att jag skulle diska men det hinns inte med utan får bli imorgon.
 
Ska snart iväg på sittning på Norrlands. Sittningen är en tackmiddag till alla som jobbade under Norrlands senaste 04-släpp (04-släpp är när nationen har öppet till 04.00). 
 
Det enda som har saknats idag är Johan. Får hoppas att han kommer hem snart så jag får pussa på honom innan jag går! 
 
Nu ska jag gå och börja göra mig klaaar!
 
Treeeevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback