Hur det kan vända så snabbt

Från att vara produktiv till zero. Jag varken fått inspiration eller sug till att rita på några dagar. Idag började jag dock på ett lejon åt en kompis. Känner att det kommer att ta ett tag för mig att bli nöjd med denna. Köpte bra blyertspennor idag så nu känns det roligare att tecka blyerts! 
 
Grabbarna har fyllt år så det har blivit både tårtbjudning och middag. Mycket trevligt! 
 
När Adam och jag var till Ica Maxi hade vi med våra kameror och fotade fåren på väg dit. De har otroligt maffiga horn! Jag borde nästan ta med mig stol, papper och penna och rita av dem. Så maffigt maffig tycker jag att de är, våra svenska får. 
 

Kommentarer
Jönna säger:

Såna slaktar vi!

Svar: haha stackars får!
None None

2013-10-02 | 23:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback