Tiden bara springer iväg

Nu två dagar i rad har jag jobbat morgonpass i Majs (cafét på Norrlands), det betyder att man börjar kl sju! Att gå upp så tidigt har faktiskt gått försvånansvärt bra men det märktes igår att jag var trött. Har sovit som en stock i natt. Det bästa med morgonpassen i Majs är att man får gofrukost och lunch plus att man slipper städa. Det tråkiga är att man inte får baka lika mycket men det kan ju på ett sätt bara vara bra.
 
Imorgon vi denna tid sitter jag på tåget hem till Östersund. Det ska bli skönt att få komma hem en stund. Bara få vara och andas frisk luft. Jag har tänkt att komma igång med löpningen också och när jag inte kan göra annat hemma så passar det pefekt att jag börjar nu. 
 
Tiden går så skjuttsingens fort. Snart är det November och våran första tenta denna terimen börjar närma sig. Huvva, tenta i engelsk grammatik. Inte roligt. Längtar tills det är över. 
 
Gågatan i Östersund men julbelysning, som jag längtar till julen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback