April

Fy tusan vad det är kallt och rått här i Uppsala. Jag brukar tycka att hösten är mysig men då har jag också varit uppe i Östersund. Det knasiga är att det säkert varit lika rått och allt där, kanske inte lika fuktigt? Jag kom iaf på varför jag brukar tycka att det är mysigare än vad jag upplevt här! Jo för att jag säkert åkt bil eller buss där uppe och här nere cyklar jag överallt. Känns bra både för miljön och för min hälsa men det är irriterande kyligt nu och än har inte snön fallit. 
 
Under dagen har det blivit lite plugg, tapas, träning, gemensam middag och lite knåp på kalendern. April blev till idag. Känner mig inte hundra nöjd, kanske ändrar den sen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback