Det regnar mer här än i Storbritannien denna tid på året...

På grammatik lektionen idag sa vår lärare att under hösten och våren regnar det mer i Sverige än vad det gör samma tidpunkt i Storbritannien. Jag som alltid trott eller haft för mig att det regnar lite hela tiden där. Haha nej men nästan, inte trodde jag att vi hade mer regn än UK. Dock regnar det mycket på vintern hos dem och vi lyllosar får snö. Fin vit snö som inte kryper in under allt man har på sig eller blöter ner allt och gör en kall även fast det inte är så kallt ute. Jag gillar snön, inte regn, så jag välkomnar vintern. Lite extra nu också så jag får använda mina nya skor!
 
Idag har jag försökt fixa porträtt till en uppgift i skolan. De blev väl sådääär. Dom ser lite roliga ut och det kan väl vara kul tänkte jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback