Kramp i magen

Igår var jag och tränade, äntligen rätt frisk för att kunna träna lite iaf. Åkte sedan på skolan och därefter gick jag och Malin och klippte oss. Super skönt och mitt hår var så slitet att jag borde skämmas för att inte ha gått och klippt det tidigare. Innan jag for hem så gick jag på reccefika med härjajämt, en förening på norrlands. Mycket trevligt och vipps på ska jag på middag med dem på fredag. 
Under hela dagen gick jag och hade lite ont i magen. Tänkte att det var keson och nötterna som blev för mycket för magen men när jag kom hem blev det bara värre och värre. Jag hade så fruktansvärt ont. Ringde mamma och sedan sjukvårdsupplysningen och ställde mig nästan in på att åka in på akuten. Sedan började det släppa lite när jag fick gå på toa och göra både det ena och det andra. Detta var nog ett av de läskigaste tillsjuknanden jag haft. Jag tror att jag råkat på någon slags matförgiftning. Åt nämligen en liten köttbit som vi tillagade i torsdags, dumma mig! Aldrig mer säger jag bara, ALDRIG MER. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback