Lugnet innan skolstart...

Fast framför datorn hela dagen när jag egentligen borde befinna mig på gymmet. Ska dock gå dit nu tror jag.
 
Imorgon börjar jag den andra terminen på lärarlinjen här i Uppsala. Engelska i ett halvår... kul. Systeryster åker till Norge för att jobba på slakteri och pojkvännen börjar sin tredje termin. 
Nollningen är i full gång även om vi nu har två dagar "ledigt" innan det på tisdag blir pubrunda!
 
Igår satt jag och knåpade och knåpade på en bild som jag skulle göra ett iphoneskal till syster av. Det blev inget skal och ingenting med den bilden heller (förutom att den finns i headern) utan det blev en annan bild och tre tygväskor beställda. Får se om det blir bra, skulle vara otroligt kul om de blir så fina som jag hoppas att det blir.
 
 
xo
 

Kommentarer
Ingrid säger:

Hej Jennie ! Vad roligt ! Har du även gjort "Paint the Universe" ? Båda jättefina ! Du ska ju vara illustratör!! Ser med spänning fram emot mer bilder av dig !!! Kram

Svar: Hej Ingrid! Ja, tack så mycket!! Kram på dig!
None None

2013-09-01 | 22:50:15
Nike säger:

Du är ju så himla duktig, en sån väska vill jag ha! Puss på dig kompisen

Svar: Tack Nike! hmm, kanske att du får en sådan i present någon gång då ;) Puss och kram!
None None

2013-09-02 | 01:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback